ماده اول : تعاريف

۱٫۱مشتری کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت هزینه سرویس می نماید.
۱٫۲ سرویس : هر یک از خدمات ثبتی، نرم افزاری، فنی وارتباطی قابل ارائه توسط شرکت
۱٫۳پرتال مشتریان : آدرس اینترنتی http://webtaragh.ir  که خریدار در آنجا اکانت داشته و از طریق این اکانت می تواند فهرست سرویسهای خود را مشاهده؛ آنها را تمدید نموده یا ارتقا دهد و مشخصات خریدار در آنجا ثبت شده و قابل ویرایش و بروز رسانی است.کلیه مکاتبات الکترونیکی و ایمیلهای خریداران و سایر کاربران با شرکت در آنجا ثبت و از طریق شماره تیکت قابل پیگیری است
۱٫۴تعرفه : فهرست کامل سرویس های قابل ارائه همراه با ویژگی ها ومحدودیتها وقیمتها به نحوی که خریدارکاملا آگاه گردد.
۱٫۶Spam (هرزنامه) : ارسال ایمیل به فردی بدون اینکه گیرنده بخواهد.
۱٫۷ Spam Cop : وب سایت شناسائی ومقابله با اسپم   Spamcop.net
۱٫۸ DC : مرکز خدمات داده ای اینترنت   Data Center  که سرور در آن قرار میگیرد.
۱٫۹ تحویل  خدمات : ارائه شناسه یا کلمه عبور استفاده از سرویسهای خریداری شده ویا اعلام انجام سایر خدمات بر اساس فاکتور یا قرارداد بین خریدار و شرکت
۱٫۱۰کاربر وب سایت : کلیه اشخاصی که از سراسر دنیا وب سایت خریدار را مشاهده و مرور می کنند.
۱٫۱۱ منابع RAM: میزان استفاده از حافظ اصلی سرور یا سرورهایی که به وب سایت خریدار سرویس دهی می کنند بر حسب مگابایت وقتی که کاربران آن سایت درحال استفاده ومشاهده آن سایت می باشند.
۱٫۱۲منابع CPU: میزان استفاده ازپردازنده سرور یا سرورهایی که به وب سایت خریدارسرویس دهی می کنند جهت پردازش درخواست ها واجرای کدهای دینامیک آن سایت نسبت به کل توان پردازنده سروربه صورت درصد وقتی که کاربران آن سایت در حال استفاده ومشاهده آن سایت می باشند.
۱٫۱۳Diskspace:  میزان فضایی که برای ذخیره کلیه فایلهای خریداراعم ازوب سایت ، ایمیلها ، پایگاه های داده و همچنین لاگهای آنها توسط یک وب سایت مصرف می گردد.
۱٫۱۴ Bandwidth: میزان رد وبدل اطلاعات بین کاربران وب سایت وسرورجهت نمایش وعملکرد یک وب سایت بر حسب مگابیت بر ثانیه. همچنین میزان ردوبدل اطلاعات بین دوسرور در صورتی که این اطلاعات به منظور سرویس دهی به کاربران آن وب سایت باشد.
۱٫۱۵Data Transfer: میزان تجمعی رد وبدل اطلاعات بین کاربران وب سایت وسرور یا سرورهای سرویس دهنده به وب سایت خریداربرحسب مگابایت در ۳۰ روز ماه میلادی . بالا بودن سرور: دردسترس بودن عمومی سرور در شبکه اینترنت در حداقل ۲ نقطه مختلف از دنیا بسته به سرویسهای مختلفی که روی یک سرور قراردارد باید پاسخ تستهای زیر مثبت باشد :
۱٫ وب سرور: ping عمومی سرور یا پاسخ دهی سرور روی پورت ۸۰ ازطریق telnet
۲٫ ایمیل سرور: ping عمومی سرور یا پاسخ دهی سرور روی پورت ۲۵ یا  ۱۱۰ازطریقtelnet
۳٫ دیتابیس سرور: پاسخدهی سرور روی پورتms sql server وmysql
۱٫۱۶ Uptime: نسبت میزان زمانی که کلیه سرویسهای سرویس دهنده به وب سایت خریدار درشبکه اینترنت بالا می باشند به کل مدت قرارداد سرویس دهی به درصد، در صورتی که وب سایت یا برخی از سرویسها به دلیل

عدم رعایت بندهای این قرارداد به حالت تعلیق درآیند در این زمان محاسبه نمی شود .

ماده دوم : هويت

۲٫۱ هویت شرکت : شرکت پرداز سیستم با نام وب سایت ایران وب هاست به شماره ۵۷۹۹ با آدرس وب سایت www.webtaragh.ir که در این توافق نامه شرکت نامیده می شود.
۲٫۲هویت مشتری: مشتری شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در پرتال خدمات و در بانک کاربران است و اطلاعاتی را که با حساب وی مدیریت می شود
۲٫۳در رابطه با حقوق شخصی، یک نماینده تام خرید می کند. الاختیار در پرتال مشتریان معرفی می شود. این نماینده به سرویس تهیه می‌کند خود حقوق شخصی اختیار کامل دارد. وظیفه اعلام کتبی نماینده جدید در آینده بر خریدار بوده و در صورت عدم دریافت اعلام کتبی مسئولیتی نسبت به حقوق و مالکیت مالکیتی ومسلیتی خریدار و نماینده نخواهد داشت.
2.4 برای حفظ حقوق قانونی، مشتریان کلیه موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود شامل کپی شناسنامه، کپی کارت ملی برای عشق واقعی و درخواست حقوق همراه با کپی روزنامه رسمی آخرین تغییرات، به شرکت می باشند. در صورتی که شرکت، در هنگام تکمیل خرید و به منظور امکان وتسریع امور، اقدام به دریافت وکنترل این مدارک ننماید پس از آن حق دریافت این مدارک همیشه برای شرکت محفوظ بوده و با عدم ارائه مدارک در زمان مقرر به شرکت، حقوق مالکیتی دار ملغی. می شود. شود و ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیما بر خریدار خواهد بود. شرکت مسئولیتی در قبال کنترل صحت امضاﺀ مجاز ونمایندگان آنها را ندارند.
2.5باید کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرس ها وشماره تماس و امثالهم صحیح باشد و همیشه در صورت داشتن آنها در پرتال مشتریان می کوشد.شرکت حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات را داشته باشید به عنوان اصل این اطلاعات را از خرید کنید. شرکت حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس اقدام کند.
۲٫۶مالکیت سرویس و کلیه مسئولیت ها و حقوق مرتبط با آن، بر خریدار و یا نماینده خریدار هریک به تنهائی می باشد.
2.7درصورتی که به درخواست مشتری و در جهت کاهش هزینه و یا بهبود کیفی نگهداری و خدمات، جای مشخصات خریدار مشخصات شرکت ارائه دهنده خدمات، ثبت می شود همیشه مالکیت و کلیه حقوق و مسئولیت های قانونی برای خریدار خواهد بود.

سوم : نحوه ارتباط طرفين با هم

۳٫۱ روش ارتباطی مستند شرکت با خریدار، آدرس ایمیل خریدار و پاسخ به تیکت های پرتال پشتیبانی که حساب کاربری وی در پرتال مشتریان ثبت شده است، خواهد بود.
۳٫۲ روش ارتباطی مستند خریدار با شرکت، ثبت تیکت در پرتال پشتیبانی با دریافت شماره پیگیری تیکت و یا ارسال نامه و دریافت رسید کتبی از شرکت خواهد بود.
۳٫۳ استفاده از ایمیل توسط خریدار برای تسهیل انجام کار مقدور بوده لیکن روش مستند در موارد شبهه انگیزبرای خریدار محسوب نمی گردد.
۳٫۴ شرکت مسئولیتی نسبت به تبعات وخسارات وارد بر خریداری که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را از طرق معتبر  به اطلاع شرکت نرسانده است ندارد.

ماده سوم : نحوه ارتباط طرفين با هم

۳٫۱ روش ارتباطی مستند شرکت با خریدار، آدرس ایمیل خریدار و پاسخ به تیکت های پرتال پشتیبانی که حساب کاربری وی در پرتال مشتریان ثبت شده است، خواهد بود.
۳٫۲ روش ارتباطی مستند خریدار با شرکت، ثبت تیکت در پرتال پشتیبانی با دریافت شماره پیگیری تیکت و یا ارسال نامه و دریافت رسید کتبی از شرکت خواهد بود.
۳٫۳ استفاده از ایمیل توسط خریدار برای تسهیل انجام کار مقدور بوده لیکن روش مستند در موارد شبهه انگیزبرای خریدار محسوب نمی گردد.
۳٫۴ شرکت مسئولیتی نسبت به تبعات وخسارات وارد بر خریداری که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را از طرق معتبر  به اطلاع شرکت نرسانده است ندارد.

ماده چهارم :  تغييرات

۴٫۱تغییرات توافقنامه  : توافقنامه  استفاده از خدمات شرکت تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران وسایر قوانین بین المللی و توافقات مجامع بین المللی ناظر بر سرویسهای قابل ارائه شرکت و از آنجا که  این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل  به طور آنلاین وماهانه امکان تغییر دارند، شرکت حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند ونسخه توافقنامه  بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه  در وب سایت شرکت در دسترس عموم خواهد بود.ضمنا شرکت مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر درخصوص تغییرات احتمالی نداشته وخریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت شرکت کنترل نماید.
۴٫۲ تغييرات تعرفه خدمات :
۴٫۲٫۱در صورت تغییر تعرفه درحین استفاده از سرویس، خریدار در صورت تمایل به ارتقا در سرویس فعلی خود موظف به رعایت قیمتهای جدید خواهد بود . لیکن خدمات خریداری شده با تعرفه قبلی تا پایان دوره آن ارائه می گردد.
۴٫۲٫۲هزینه های کارشناسی نیروی فنی ویا سایر خدماتی که درهنگام استفاده از یک سرویس اولیه خریداری شده  مورد نیاز واقع می گردد تابع تعرفه روز درخواست جدید خریدار می باشد .
۴٫۲٫۳ارتقاﺀ سرویس میزبانی از یک سرویس به سرویس بالاتر انجام می گیرد و هزینه آن معادل ۱۰٫۰۰۰ تومان می باشد.
۴٫۲٫۴سرویسهای خریدار تنزل داده نمی شود .
۴٫۲٫۵تغییرات تعرفه از طریق وب سایت منعکس شده وخریدار موظف به تبعیت از آن برای سفارشات جدید می باشد مگر اینکه پیش فاکتور مهلت داری در اختیار باشد که قبل از تغییرات تعرفه برای وی صادر گشته باشد .
۴٫۳تغییرات فنی : شرکت  برای بهبود کیفیت خدمات حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویسهای ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تاثیر قرار می دهد شرکت موظف است از یک روز تا یک ماه قبل از اعمال تغییرات ، از طریق وب سایت شرکت، پرتال مشتریان یا پرتال پشتیبانی ویا ارسال خبر نامه به آدرس Email خریداران اطلاع رسانی نماید. خریدار موظف است  خود را با این تغییرات سازگار نماید. هرگاه به دلیل موارد ضروری، شرکت امکان اطلاع رسانی را از دست بدهد ویا فوریتهای فنی وی را ناچار به این امر نماید مسئولیتی برای اطلاع رسانی زمان ونحوه تغییرات نخواهد داشت ضمناخریدار به شرکت وکالت می دهد تا درزمان مورد نیاز در جهت بهبود سطح کیفی سرویس اقدام به انجام فعالیتهای سخت افزاری و نرم افزاری روی سرورهای اختصاصی و سرویسهای میزبانی آن نماید.
۴٫۴تغييرات مالکيت: تغییرات مالکیت سرویس از طریق درخواست کتبی خریدار یا نماینده وی ویا ارسال ایمیل درخواست مذکور از طریق آدرس ایمیل موجود در حساب کاربری در پرتال مشتریان انجام میگردد.
۴٫۴٫۱شرکت در راستای حفظ حقوق خریداران خود حق دارد مدارک شناسایی متقاضی تغییر مالکیت را جهت احراز هویت وی و انطباق با مشخصات مالک سرویس دریافت دارد.
۴٫۴٫۲شرکت می تواند تا زمانی که اطلاعات کافی در مورد موارد مشکوک پیدا نکرده است، اقدامی برای تغییر مالکیت یک سرویس صورت ندهد.

ماده پنجم : تحويل خدمات به مشتری

۵٫۱  نحوه تحويل خدمات :
۵٫۱٫۱ پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن سرویس خریداری شده، مراتب از طریق ایمیل مندرج در پروفایل ویا برگه سرویس به خریدار اطلاع داده می شود. عدم دسترسی خریدار به آدرس ایمیل مورد نظر مانع تحویل سرویس نمی گردد.
۵٫۱٫۲  خریدار در صورتیکه در بازه زمانی حداکثر زمان تحویل، ایمیل مذکوررا دریافت ننماید موظف است حداکثر ۲روز پس از پایان زمان تحویل مجاز بصورت کتبی وبا امضا نامه، مراتب را به بخش فروش شرکت اعلام نماید.
۵٫۱٫۳  در صورت بروز شرایط ویژه فنی ویا محدودیتهایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود، شرکت مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا ۲ برابر خواهد بود.
۵٫۱٫۴ خریدار حق درخواست لغو سرویس خریداری شده تحویل نشده را تا قبل از سپری شدن ۲ برابر زمان تحویل مجاز آن سرویس نخواهد داشت. به عنوان مثال چنانچه زمان تحویل ۷ روز باشد در صورت عدم تحویل، خریدار تا ۱۴ روز مجاز به انصراف از خرید و دریافت وجه پرداختی خود نمی باشد.
۵٫۱٫۵ شرکت مسئولیتی در قبال عدم تطابق با نیاز و یا عدم استفاده خریدار از سرویس خریداری شده وتحویل شده ندارد.
۵٫۱٫۶ سرویسهای مرتبط با دامنه ای که توسط شرکت ثبت ویا تمدید نشده اند ونزد ثبت کننده دیگری می باشند در هنگام پرداخت فاکتور تحویل شده فرض می گردند.
۵٫۲  حداکثر زمان تحویل خدمات
۵٫۲٫۱ حداکثر زمان تحویل برای سرویسهای شرکت که با عنایت به شرایط عمومی کشور وبا فرض بدترین حالات ممکن است به شرح ذیل است . •  سرور اختصاصی ۷ روز کاری •  خرید نرم افزار خارجی ۷ روز کاری •  ثبت دامنه  ۲روز کاری •  سرویس میزبانی  ۲روز کاری •  خدمات طراحی پوسته و وب سایت بسته به زمان اعلام شده در فاکتور یا قرارداد
۵٫۲٫۲ در صورت عدم انجام سفارش در محدوده حداکثر زمان تعریف شده، مشتری موظف به اعلام کتبی با امضا ذیل نامه به بخش فروش شرکت و دریافت رسید ارسال می باشد
۵٫۲٫۳ پس از ثبت دامنه و ارائه شناسه وکلمه عبورکنترل پانل آن به خریدار، بدلیل سلب امکان نظارتی از شرکت ، شرکت هیچ مسئولیتی نسبت به آن دامنه نخواهد داشت.
۵٫۲٫۴ در مورد ثبت دامین های ir که می بایست توسط پژوهشگاه دانشهای بنیادی تایید و فعال گردد با توجه به اینکه به طور کلی شرکت کنترلی در زمان تایید دامین نداشته و همچنین به دلیل نقص در مدارک یا مشخصات ممکن است مدت زمان تایید دامین به طول انجامد، زمان رزرو اولیه دامین مبنای تحویل قرار می گیرد.
۵٫۳ تطابق با سفارش : در صورت وجود هرگونه مغایرت سرویس ارائه شده به خریدار با مشخصات سرویس، خریدار موظف است مراتب را حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ فاکتور به شرکت اعلام نموده و شرکت موظف است مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد در غیر اینصورت مسئولیت شرکت صرفا محدود به اصلاح سرویس پس از تاریخ اعلام خریدار و فقط تا پایان زمان سرویس مندرج در فاکتور می باشد وزمان سرویس دهی افزایشی نخواهد یافت.

ماده ششم : امنيت و محرمانگي 

۶٫۱ کلاً محیط اینترنت مانند سایر محیط های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیطها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه شرکت تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می نماید، با این حال از جانب احتیاط از خریداران می خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را نا امن فرض نمایند. شرکت هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود با جاهای دیگر را نمی پذیرد.
۶٫۲ شرکت با تدابیر امنیتی خود مسئول حفظ امنیت پایه سرویس های خود می باشد.
۶٫۳ شرکت مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی ازنرم افزارها، application ها ویا برنامه های مورد استفاده خریدار ندارد.
۶٫۴ شرکت مسئولیتی نسبت به امنیت تبادل داده ما بین خریدار وسرورهای خود ندارد.
۶٫۵ شرکت مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور سرویسهای خریدار، توسط اشخاص ثالث ندارد.
۶٫۶ شرکت موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده ها و نرم افزارهای موجود در سرویس خریدار می باشد و همچنین آنرا در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.
۶٫۷ شرکت تلاش خود را برای حصول بالاترین سطح امنیت ممکن برای حساب آنلاین خریداران انجام  می دهد از اینرو شرکت نسبت به اموری که در حیطه مسئولیت خریدار از لحاظ نگهداری امنیت حساب خود می باشد مسوولیتی ندارد.
۶٫۸ در صورت نیاز مشتری جهت برطرف کردن مشکلات نرم افزاری و امنیتی application شرکت بنا به حجم کار مجاز به دریافت هزینه اضافه جهت رفع عیب نرم ازفزاری مشتری می باشد .

ماده هفتم : مرجع قضاوت

در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خریدار موظف است بدوا نسبت به اعلام موضوع به واحد روابط عمومی ویا دفتر مدیریت شرکت اقدام نموده و رسید کتبی دریافت نماید. تا موضوع مورد رسیدگی واقع گردد در صورت عدم حصول نتیجه پس از ۱۵روزکاری، خریدار می تواند به مراجع قضایی و انتظامی مراجعه نموده تا موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند .

ماده هشتم : فعاليتهاي غير مجاز مشتری

تخطی از هر یک از شرایط درج شده در ذیل موجب تعلیق سرویس می شود. شرکت تنها تشخیص دهنده تخطی از شرایط مندرج می باشد. شرکت حق قطع سرویس بدون هیچ اخطار قبلی و یا اجتناب از سرویس دهی را برای خود محفوظ می دارد. زمانی که شرکت از تخطی یک خریدار از شرایط مندرج اطلاع پیدا می کند نسبت به بررسی فنی و یا حقوقی موضوع اقدام خواهد کرد در این زمان ممکن است برای جلوگیری از ادامه تخلف سرویس خریدار به صورت موقت قطع گردد. پس از تکمیل بررسی ها شرکت بسته به نوع تخلف مجاز به محدودسازی، تعلیق یا قطع سرویس مشتری خاطی خواهد بود همچنین شرکت در صورت لزوم حق پیگرد قانونی شکایت و اخذ خسارت از متخلف را نیز برای خود محفوظ می دارد. هر گونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری کشور ایران یا کشور محل قرارگیری سرورها خلاف باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب می گردد. شرکت  هیچگونه وجهی به خریدار متخلف از شرایط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد نمود. همچنین خریدار متخلف مسئول جبران کلیه خسارات مادی و معنوی وارده به شرکت، سایر مشتریان شرکت و یا DC سرویس مورد نظر خواهد بود : استفاده از نرم افزارهای بدون رعایت حق کپی رایت ایران و بین المللی. نصب  ویا استفاده برنامه ای که موجب اختلال در عملکرد سرور گردد . ارسال یا اجرای فایلهای اجرایی مانند فایلهایی با پسوند exe , com , bat ,  vbsو امثالهم و در صورت وجود این فایلها بدون اخطار از فضای خریدار حذف می شود  و با خریدار بر طبق ضوابط برخورد می گردد.خریدار مجاز به استفاده از کدهای مخرب مانند انواع ویروسها و یا سورس هایی که موجب آلودگی یا پایین آمدن امنیت سرور گردد نمی باشد.استفاده از برنامه های ضعیف نگارشی که موجب نفوذ به سرویس وسایر سرویسهای دیگرشرکت وسایر خریداران گردد.وجود فایلهای حاوی ویروس عمدا ویا سهوا در فضای سرویس مورد خریداری.ارسال هرزنامه (Spam )  عمدا ویا سهوا (ملاک، گزارش Spam cop یا سایتهای مشابه و یا بررسی تیم فنی شرکت می باشد) حتی اگر از سرویس میل سرویس دهنده ثالثی استفاده شده باشد.ارسال ایمیل حداکثر ۲۰۰ ایمیل در ساعت  مجاز می باشد.ارسال ایمیل  بصورت گروهی و تعداد بالا به هر صورت و شکل ممکن ممنوع است . ملاک ایمیل گروهی شباهت ۲ ایمیل خواهد بود . گزارش فنی شرکت و یا DC  که سرور میزبانی در آن می باشد نسبت به انجام اعمال مغایر قانون شرکت. عدم رعایت قانون جرائم رایانه ای جمهوری اسلامی ایران (خریدار موظف به کسب اطلاع کامل در مورد این قانون می باشد).در صورت ارسال اسپم سرویس به مدت ۲۴ و حداکثر یک هفته مسدود خواهد ماند . انجام فعالیتهایی که به هر شکل موجب اختلال در ارائه خدمات شرکت به خریدار و یا سایر خریداران گردد. استفاده از سرویس جهت ایجاد اختلال و یا نفوذ در سیستمهای اشخاص ثالث. راه اندازی mail server   Open relay. انجام فعالیت IRC.عدم رعایت محدوده استفاده از منابع تخصیص یافته در هر سرویس. مختل كردن امنیت سیستم یا شبكه. در صورت بروز چنین مسائلی شرکت حق پیگرد قانونی و شکایت از متخلف به مراجع قانونی را محفوظ می دارد. نمونه هایی از اختلال در امنیت سیستم یا شبكه شامل موارد ذیل می شود: دسترسی یا استفاده غیر مجاز از داده ها، سیستم یا شبكه، از جمله هر گونه تلاش برای جستجو، اسكن یا آزمایش آسیب پذیری یك سیستم یا شبكه، مداخله در خدمات ارائه شده به هر كاربر، میزبان یا شبكه، شامل: تلاش برای دسترسی به اطلاعات نامه های الكترونیكی، تلاش عامدانه برای پر كردن فضای یك سیستم، تلاش برای تغییر و یا حذف اطلاعات وب سایتها بدون مجوز از مالکان آنها و

ماده نهم : محدوده استفاده از منابع سرور

۹٫۱شرکت در تعرفه ی خود ویا در سایت این موارد را مشخص نموده و محدوده استفاده از منابع سرویسهای شرکت برای عموم سرویسها در تعرفه درج شده استلیکن موارد زیرنیز باید در نظر باشند.   •  حداکثر CPU در میزبانی اشتراکی معمولی حداکثر ۴۸۰ مگاهرتز •  حداکثر CPU در میزبانی اشتراکی سازمانی حداکثر ۸۰۰ مگاهرتز •  حداکثر Ram در میزبانی اشتراکی معمولی   ۱۵۰ مگا بایت •  حداکثر Ram در میزبانی اشتراکی سازمانی   ۲۰۰ مگا بایت •  حداکثر Data Transfer مجاز بر اساس مشخصات مندرج درتعرفه  • حد اکثر  Disk Space بر اساس مشخصات مندرج درتعرفه
۹٫۲ملاک تشخیص، نرم افزارهای کنترلی و واحد فنی شرکت خواهد بود.
۹٫۳ شرکت در صورت تجاوز منابع سرویس کاربر از حدود تعیین شده، حق قطع سرویس بدون اخطار قبلی تا تعیین وضعیت را خواهد داشت و مراتب را به اطلاع خریدار خواهد رساند. در این صورت، شرکت، پس از ارتقا سرویس توسط خریدار ویا کاهش مصرف، اقدام به ارائه سرویس دهی خواهد نمود.
۹٫۴ در صورتیکه خریدار در استفاده از برخی منابع که قابل اندازه گیری نیستند از حد استاندارد سرویس تجاوز نماید به تشخیص بخش فنی، شرکت حق قطع سرویس تا تعیین تکلیف جدید را دارد.

ماده دهم :  محتوای خدمات

۱۰٫۱ سرویسهای شرکت می بایست در جهت مقاصد قانونی استفاده گردد. انتقال، نگهداری یا انتشار هر گونه اطلاعات یا داده که مخالف هر قانون اجرایی باشد یا مستقیما به تخلف از قانون خاصی کمک کند ممنوع است. این مورد می تواند شامل موارد زیر باشد (البته محدود به موارد زیر نیست( •  قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپی رایت بدون مجوز •  استفاده غیر مجاز از علائم و اسامی تجاری دیگران •  استفاده غیر مجاز از لوگو های دیگران •  هرگونه تخلف از قانون جرایم رایانه ای ایران •  اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم یا کشور •  انتشار اکاذیب علیه دیگران •  کلاه برداری های اینترنتی و هرگونه عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود •  سایتهای فعال در زمینه HYIP ویا دارای سیستم هرمی •  فروش یا تبلیغ هرگونه کالا یا خدمات غیر مجاز طبق قوانین جاری ایران و کشوری که سرورها در آن قرار دارد •  سایتهای مرتبط یا حامی گروههای شناخته شده تروریست بین المللی •  استفاده از سرویس های شرکت برای نگهداری، ارسال، نمایش، انتقال، تبلیغ یا هر عمل مشابه بر روی داده های مرتبط با مسائل جنسی و غیر اخلاقی به هر شکل
۱۰٫۲مسئولیت محتوای درج شده در سرویس تامین شدۀ خریدار ویا متصل به دامنه خریداری شده از شرکت تماما بر عهده خریدار است . این مسئولیت شامل موارد تخلف عمد وسهو ویا مواردی که توسط اشخاص ثالث نیز انجام می پذیرد خواهد بود.
۱۰٫۳در صورت عدم رعایت قانون جرائم رایانه ای جبران کلیه خسارات وهزینه های مادی ومعنوی کلی وجزئی وارد بر شرکت در پاسخگوئی به مراجع ذیصلاح بر عهده خریدار خواهد بود.
۱۰٫۴شرکت برطبق قانون موظف است در صورت برخورد با موارد مجرمانه نسبت به انسداد سرویسها واقامه دعوا وارائه اطلاعات خریدار که محتوای مجرمانه در سرویس خود ویا در سرویس متصل به دامنه خود را دارد به مراجع قضائی اقدام نماید.

ماده يازدهم :  مسئوليت مشتری

۱۱٫۱خریدار موظف است که کلیه مواد توافقنامه، ضوابط شرکت و قوانین جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید. درصورت عدم رعایت، شرکت حق قطع سرویس به صورت موقت یا دائم و پیگرد قانونی ودریافت خسارت از خریدار را دارد وخریدار موظف به جبران کلیه خسارات وهزینه وارده بر شرکت می باشد همچنین هیچ وجهی بابت فسخ سرویس ویا ایام باقیمانده سرویس یا خسارت وارده به خریدار متخلف، پرداخت نخواهد شد.
۱۱٫۲ خریداران مسئول عملکرد خود در رابطه با سرویس تهیه شده می باشند همچنین می بایست به حقوق سایر خریداران شرکت احترام بگذارند. شرکت حق تعلیق یا قطع دائم سرویس خریداران که به صورت خواسته یا ناخواسته موجب اختلال در سرویس سایر خریداران می گردد را برای خود محفوظ می دارد. ضمنا خریدار حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت
۱۱٫۳  به غیر از آن دسته از قوانین که مستقیما به نحوه استفاده از سرویس برمی گردد که با پایان سرویس به پایان می رسد. بندهای دیگر قوانین پابرجا بوده وخریدار همواره موظف به رعایت قوانین عمومی وحقوقی شرکت خواهد بود.
۱۱٫۴ کلیه مسئولیتهای عدم استفاده صحیح از سرویس خریداری شده با خریدار می باشد و شرکت تنها مسئول ارائه سرویس استاندارد و بر اساس تعهدات فنی اعلام شده در بسته های میزبانی خود می باشد.

ماده دوازدهم : گارانتي و پشتيباني خدمات

۱۲٫۲شرکت تنها مسئولیت سرویس دهی در حوزه خدمات خود را دارد. در خصوص اختلالات و موارد دیگر مانند ارتباط اینترنت خریدار وبرنامه نویسی وب ونرم افزارها ومشکل دامنه ای که نزد دیگران ثبت شده است مسئولیتی متوجه شرکت نمی باشد.
۱۲٫۳ملاک وجود اختلال در سرویس، گزارش واحد فنی ویک سایت Tracer معتبر که باید توسط شرکت تائید شده باشد، است.
۱۲٫۴زمان اختلال در سرویس خریدار در صورت درخواست کتبی وی با اعلام مدت اختلال وتائید واحد فنی در صورتی که میزان تجمعی آن از ابتدای دوره از ۰٫۲% کل دوره بیشتر باشد به مدت سرویس افزوده می گردد .
۱۲٫۵ارائه خدمات پشتیبانی در شرکت بر مبنای پرتال پشتیبانی وبه صورت ۲۴ ساعته وهفت روز هفته می باشد. ضمنا به درخواستهایی که از طریق ایمیل، ویا تلفن اعلام گردد نیز رسیدگی می شود. خدمات پشتیبانی از طریق تلفن در ساعات وروزهای کاری ۹ الی۲۱ شنبه تا چهارشنبه و ۹ الی ۱۴ در روزهای پنج شنبه انجام می گردد.
۱۲٫۶نحوه ارتباط مستند خریدار برای درخواستهای گارانتی و پشتیبانی باید از طریق پرتال پشتیبانی باشدکه زمان دقیق ارسال درخواست، زمان دقیق رسیدگی وهویت خرید مشخص باشد.
۱۲٫۷عدم رضایت از خدمات بخش پشتیبانی و فنی می بایست به سرعت (ظرف ۲۴ ساعت) از زمان وقوع به واحد شکایات و یا دفتر مدیریت از طریق پرتال پشتیبانی اعلام گردد.
۱۲٫۸سرویس ها و رویه عمومی شرکت بر اساس استاندارد فنی بین المللی و مصالح شرکت تعریف شده و برای خریدار خاص غیر قابل تفکیک و تغییر است وخریدار موظف است بررسی لازم خود را قبل از خرید سرویس بعمل آورده باشد.
۱۲٫۹ شرکت مسئولیتی در قبال عدم تطابق سرویس خریداری شده با نیاز مشتری ندارد.
۱۲٫۱۰  شرکت نسبت به نصب و عملیاتی شدن نرم افزارهائی را که مورد تائید بخش فنی نمی باشد مسوولیتی ندارد.
۱۲٫۱۱ میزان مسئولیت شرکت در مقابل حوادث ناخواسته و خسارات غیر مستقیم وارد بر خریدار در استفاده از سرویس  و یا اطلاعات خریدار محدود به بند خسارات این قانون خواهد بود.
۱۲٫۱۲حداکثر زمان پاسخگویی به تیکت ها و درخواست های پشتیبانی ۲۴ ساعت پس از ثبت آن می باشد . درخواست ها و مشکلاتی که نیاز به بررسی بیشتر و پیگیری داشته باشد حداکثر طی ۷ روز پاسخ داده خواهند شد .

۱۲/۱۳مالکیت و کنترل شمارهای IP تحت نظر ایران وب هاست می باشد و ایران وب هاست حق هرگونه تغییر و جابه جایی هر شماره IP را در هر زمان برای خود حفظ می نماید و تنها در مواقع ضروری این تغییرات طی اطلاع کتبی با مشترک هماهنگ خواهد شد و مشترک موظف به هماهنگی با این تغییرات میباشد.

ماده سيزدهم : ضوابط مربوط به دامنه

۱۳٫۱تمدید یك دامنه تاریخ گذشته در صورت امکان تمدید ، ممکن است دارای جریمه تاخیر نسبت به تعرفه عادی باشد که این جریمه مطابق با قوانین ICANN و ثبت کننده اصلی وضوابط شرکت دریافت می گردد.
۱۳٫۲تاریخ مستند برای مدت ثبت دامنه،whois های بین المللی می باشد.( در خصوص دامنه های ir. استعلام از ثبت کننده مستند خواهد بود.)
۱۳٫۳اگر در سفارش خریدار، دامنه ای باشد که ثبت کننده مرجع آن را ثبت ننماید و یا در حین تکمیل مراحل ثبت، آن دامنه توسط شخص دیگری ثبت گردد و یا انتقال دامنه ای به شرکت باشد که به هر دلیل انجام نگردد، شرکت تنها موظف به بازگرداندن هزینه ثبت و یا انتقال آن دامنه به حساب خریدار در پرتال مشتریان می باشد.
۱۳٫۴در صورت درخواست انتقال یک دامنه به پنلی خارج از شرکت از طریق پرتال مشتریان شرکت حق ممانعت از تکمیل مراحل انتقال را ندارد
۱۳٫۵از آنجا که شرکت ثبت وتمدید دامنه وانتقال برای خریدار را به صورت واسط انجام می دهد عدم پذیرش توسط ثبت کنندگان بین المللی ویا ثبت کننده .Ir نسبت به ثبت ویا تمدید دامنه به هر دلیل مسئولیتی را متوجه شرکت نخواهد کرد.
۱۳٫۶ خریدار موظف است قبل از ثبت دامنه نسبت به حقوق مالکیتی دامنه برای خود تحقیق لازم را به عمل آورده وشرکت در صورت ادعای شخص ثالث صاحب حق مورد تائید شرکت و مراجع ذیصلاح ایرانی وبین المللی آن دامنه را مسدود نموده و به رای مراجع ویا قوانین بین المللی عمل می نماید.

۱۳٫۷ شما در خرید و تمدید دامنه آی آر تابع ضوابط مقررات مرکز ثبت دامنه آی آر (IRNIC) هستید و مقررات در لینک زیر را میپذیرید: https://www.nic.ir/Domain_Register_Policy.html
۱۳.۸ در خصوص دامنه های آی آر بعد از پیام ثبت موفقیت آمیز دامنه در واقع دامنه برای تایید به مرکز ثبت دامنه آی آر جهت تایید ارسال میگردد و ثبت قطعی صورت نگرفته است.

ماده چهاردهم : ضوابط مربوط به ميزباني

۱۴٫۱شرکت مسئولیتی در قبال تحویل داده های موجود در فضای میزبانی وب به خریدار نداشته و خریدار موظف به استفاده از FTPخواهد بود.
۱۴٫۲شرکت مسئولیتی نسبت به بارگذاری اطلاعات (Upload) در فضای میزبانی خریدار ویا download اطلاعات وی به صورت رایگان ندارد.
۱۴٫۳شرکت مسئولیتی نسبت به نصب نرم افزار برای خریدار به صورت رایگان ندارد.
۱۴٫۴شرکت تلاش خود را جهت راهنمایی خریدار در مسائل فنی می کند ولی خریدار خود مسئول است با اطلاعات فنی سرویس میزبانی وب آشنائی داشته وشرکت مسئولیتی نسبت به آموزش نحوه بهره برداری صحیح از سرویس ندارد.

ماده پانزدهم : ضوابط مربوط به اجاره سرور مجازی و سرور اختصاصي

۱۵٫۱ شرکت مسئولیتی در قبال پشتیبانی فنی سرور اختصاصی به خریدار نداشته و خریدار موظف به استفاده از ارتباط ریموت خواهد بود مگر آنکه خلاف آن در تعرفه یا قراردادی فیمابین ذکر شده باشد.
۱۵٫۲شرکت تنها در صورت بروز مشکلاتی که موجب عدم دسترسی به سرور از راه دور می گردد مسئول پشتیبانی فنی سرور بوده و البته در صورتی که بروز مشکل به خاطر سوء عملکرد خریدار باشد هزینه پشتیبانی طبق فاکتورهای DC از خریدار اخذ خواهد شد
۱۵٫۳مالک تجهیزات و سخت افزار سرور اختصاصی، شرکت می باشد و پرداخت هزینه اجاره سرور موجب بروز حقی برای خریدار نمی گردد
۱۵٫۴در صورت بروز مشکل سخت افزاری که موجب عدم دسترسی به سرور شود خریدار موظف به اعلام مورد به بخش پشتیبانی شرکت بوده و شرکت پس از اطلاع موظف به تعویض سخت افزار معیوب به صورت رایگان می باشد.

ماده شانزدهم : ساير ضوابط
۱۶٫۱ خریدار موظف است سرویسهایی که نزد شرکت تمدید می نماید را از نظر تمدید شدن کنترل نموده ودر صورت عدم اعمال مراتب تمدید توسط شرکت، حداکثر ۷روزتقویمی پس از زمان انقضاﺀ مراتب را کتبا به مقام مسئول ویا واحد شکایات ارسال نماید.
۱۶٫۲توافقات خاص تنها به صورت کتبی وبا مهرو امضاﺀ مجاز شرکت معتبر خواهد بود و توافقات با پرسنل به صورت کتبی یا شفاهی و یا به هر شکل دیگر از درجه اعتبار ساقط است .
۱۶٫۳خریدار موظف است تحویل ، تطابق واجرای صحیح سرویس خریداری شده را کنترل نماید.
۱۶٫۴شرکت هیچ مسئولیتی برای بدست آوردن دامنه از دست رفته و یا اطلاعات حذف شده از روی سرورهای میزبانی پس از اتمام قرارداد نخواهد داشت .
۱۶٫۵مسئولیت اطلاع از زمان انقضا سرویس وکنترل آنها بر عهده خریدار می باشد لیکن شرکت، انقضاء سرویسهای خریدار را از …. ماه قبل از طریق پست الکترونیک به وی یادآوری می نماید و عدم دسترسی خریدار به پست الکترونیکی خود، مسئولیتی را برای شرکت ایجاد نخواهد کرد.
۱۶٫۶وضعیت اعتبار، فهرست سرویسها و پرداختهای خریدار در حساب کاربری وی در پرتال مشتریان قرار دارد و همواره وی می تواند برای آگاهی از وضعیت عملکرد خود از طریق شناسه و کلمه عبور خود به آن مراجعه نماید.
۱۶٫۷مدت زمان قطع سرویس ناشی از عدم پرداخت مطالبات شرکت، بررسی جرائم واعمال تشخیص کارشناسی به مدت زمان سرویس دهی افزوده نمی گردد.
۱۶٫۸امکان دریافت هرگونه سرویس هدیه و یا کمک هزینه های پیش بینی شده در برخی از سرویسها تنها در هنگام خرید بسته وجود دارد و طی مدت قرارداد امکان رجوع به آن وجود نداشته و در صورت عدم استفاده هزینه آن به حساب کاربری خریدار واریز نمی شود.

ماده هفدهم : نسخه پشتيبان (Backup)
۱۷٫۱به طور کلی مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از داده ها و فایلها با خود خریداران بوده و همه خریداران می بایست پشتیبان کلیه داده های مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای شرکت نگهداری نمایند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچگونه اعتراضی مسموع نخواهد بود و شرکت در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.
۱۷٫۲مسئولیت بکاپ گرفتن در سرویس های سرورهای اختصاصی صرفا به عهده خود خریدار می باشد و شرکت در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد
۱۷٫۳شرکت جهت امنیت بیشتر، از کلیه فایلهای خریداران ( به جز سرویس میزبانی فایل) بصورت هفتگی و ماهیانه نسخه پشتیبان تهیه می کند. این نسخه پشتیبان حداقل تا ۱ ماه و حداکثر تا ۳ ماه پس از منقضی شدن سرویس کاربر نگهداری خواهد شد.
۱۷٫۴تمام نسخه های پشتیبان بر روی محلی خارج از دسترسی خریدار نگهداری می شود
۱۷٫۵ شرکت تعهدی نسبت به ارائه رایگان داده های موجود در آرشیوهای خود به خریدار ندارد.
۱۷٫۶شرکت هیچگونه مسئولیتی در مورد صحت نسخه پشتیبان و بروز بودن آنها را ندارد.
۱۷٫۷سرویس های میزبانی فایل به علت حجم بالای ارائه شده امکان بک آپ گیری ندارند.

ماده هجدهم : شرايط و قوانين مالي

۱۸٫۱نحوه پرداخت در پرتال مشتریان درج شده است. به طور عمومی خریدار موظف است مدارک پرداخت خود را تا پایان مدت سرویس نگهداری نماید.
۱۸٫۲خریدار موظف است پرداخت خود را به طور نقدی ویا در وجه حسابهای اعلام شده در پرتال مشتریان بپردازد .در شرایطی که شرکت جهت همکاری با خریدار اقدام به پذیرش چک مدت دار در خصوص فاکتور وی نماید، با عدم وصول وجه چک، خریدار موظف است در روز سررسید فورا اقدام به واریز وجه به حسابهای اعلام شده نماید و لاشه چک خود را دریافت نماید در غیر این صورت هزینه تاخیر در وصول اسناد ،پیگیری های حقوقی ، ایاب و ذهاب و سایر موارد نیز بر عهده خریدار خواهد بود ضمنا در اینگونه موارد شرکت حق دارد ضمن تعلیق سرویس، فاکتور خریداری که قسمتی از وجه آن در زمان مورد توافق وصول نشده را باطل نموده وخسارات وارده بر شرکت وهزینه سرویس را از آن کسر نماید.
۱۸٫۳به دلیل محدودیت های نگهداری داده های حسابداری، فیش بانکی و یا حواله ای که برای افزایش اعتبار و یا پرداخت یک صورت حساب، تنها تا ۶ ماه پس از واریز قابلیت استفاده را خواهد داشت.
۱۸٫۴شرکت، حق تامین و وصول کلیه مطالبات و جرائم ، سود تاخیردر پرداخت و سایر هزینه های خود از محل قطع موقت و یا دائم کلیه سرویسها و اعتبارات خریدار نزد خود را خواهد داشت و در صورتیکه خریدار فورا به اخطار اعلام شده از سوی شرکت توجه ننماید حق هر گونه اعتراض بعدی را از خود سلب می نماید لازم به ذکر است مدت قطعی سرویس ناشی ازعدم پرداخت مطالبات شرکت به مدت سرویس دهی افزوده نخواهد شد و کلیه مسئولیتهای ناشی از این نوع قطع سرویس برعهده خریدار میباشد.
۱۸٫۵ در صورتیکه شرکت تشخیص دهد هر یک از سرویسها و یا کالای خریداری شده یک خریدار درزمان تحویل، با حجم بیشتر و یا باامکانات بهتر ویا زمان طولانی تر و یا هر مورد هزینه بر بالاتری از مشخصات مندرج در فاکتور مورد استفاده وی قرار گرفته و یا به هر دلیل خریدار به این حجم بیشتر و یا امکانات بهتر و منابع بیشتر ویا زمان طولانی تر دست پیدا کرده است، حق خواهد داشت مبلغ ما به تفاوت تعرفه ای آنرا از خریدار دریافت نماید؛ پرداخت این هزینه برای خریدار اجباری می باشد و شرکت حق استیفا طلب خود را از نحوه دریافت بدهی های خریدار خواهد داشت.
۱۸٫۶شرکت برای گسترش خدمات و افزایش سرویس دهی به خریداران خود در بازه های مختلف زمانی اقدام به انتشار و توزیع بنهای خرید می نماید. لازم به ذکر است که شرکت در پذیرش و یا عدم پذیرش این بنها دربازه های تخفیف و ایام خاص مختار می باشد.
۱۸٫۷برای خرید یک سرویس میزبانی و یا یک بسته نرم افزاری امکان پذیرش بیش از یک کوپن تخفیف وجود ندارد.
۱۸٫۸هیچ یک از کمک هزینه ها و خدمات مازاد بسته ها قابل تبدیل به ارزش ریالی و کسر از فاکتور نمی باشد.
۱۸٫۹بازگشت پول : این گارانتی صرفا به مشتریانی تعلق خواهد گرفت که مشکل اعلام شده توسط ایشان مربوط به سرویس دهنده بوده و توسط پشتیبانی قابل حل نباشد تعلق خواهد گرفت .
۱۸٫۹٫۱کلیه سرویس های شرکت به استثنای سرویس های اعلام شده در زیر دارای ضمانت برگشت وجه از زمان پرداخت می باشند . (محدودیت زمانی گارانتی بازگشت پول وجود نداشته و در طی زمان سرویس دهی موجود و معتبر است ) سرویس هایی که ضمانت برگشت پول ندارند عبارتند از: ثبت انواع دامنه سرور مجازی ۱ ماهه لایسنس و نرم افزار های خریداری شده آی پی های اختصاصی گواهی های SSL طراحی و سرویس های اقتصادی و هاست وردپرس مشمول عودت وجه نیستند.
۱۸٫۹٫۴برگشت پول با درخواست کتبی مالک با اعلام یک شماره کارت توسط خریدار و واریز اینترنتی به آن حساب از طریق سیستم اینترنتی انجام خواهد شد .
۱۸٫۱۰بدهی های مشتری :
۱۸٫۱۰٫۱شرکت با اعلام و اخطار قبلی در خصوص تسویه بدهی های معوق حق قطع سرویسی که خریدار برای آن بدهکار است و یا سایر سرویسها و خریدهای قبلی خریدار را داشته و می تواند در صورت تمایل با تملک برخی از آنها معادل مبلغ آن در فاکتور فروش (نسبت به مدت اعتبار آن به کل زمان سرویس) از میزان بدهی (اصل بدهی، جرائم و یا خسارات وارده بر شرکت) کسر نماید

۱۸٫۱۰٫۲ خدمات میزبانی که قبل از تاریخ تمدید آن تقاضای انصراف ارسال نشده باشد از جانب شرکت تمدیدی تلقی میگردد و در صورتی که سرویس فعال باشد مشترک موظف به پرداخت هزینه تمدید دوره کامل آن خدمات میباشد.
۱۸٫۱۱جرائم مشتری:
۱۸٫۱۱٫۱شرکت حق دریافت هزینه برای تاخیر مشتری در تمدید به موقع سرویسهای دامنه میزبانی و امثالهم را خواهد داشت.
۱۸٫۱۱٫۲ شرکت حق دریافت هزینه فنی جهت رفع مسدودی یک سرویس را خواهد داشت.
۱۸٫۱۲مدت زمان اعتبار قیمت ارائه شده فاکتور و صورت حساب ها نیز ۱ ماه از تاریخ صدور خواهد بود .

ماده نوزدهم : شرایط فورس ماژور
شرکت هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی شرکت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد می نماید. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد. تحریم و عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور خواهد بود.

ماده بيستم : انقضاء و تمديد خدمات 

تاریخ تمدید یک سرویس منقضی شده، از زمان تاریخ انقضاء قبلی خواهد بود همچنین شرکت مسئولیتی در قبال نگهداری و ارائه اطلاعات و داده های خریدار پس از تاریخ انقضا نخواهد داشت.

ماده بيست و يکم : پذيرش مواد توافقنامه و ضوابط
با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت شرکت، خریدار مواد توافقنامه و ضوابط شرکت را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.

ماده بيست و دوم : رويه حفاظت 
شرکت درقبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و حق استفاده وارائه به اشخاص ثالث ویا استفاده تبلیغاتی را ندارد وتنها در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد. اطلاعات مندرج در Whois دامنه به دلیل قابل رویت بودن برای عموم از این قاعده مستثنی می باشد.

ماده بيست و سوم : خسارت و رفع مسئوليت
۲۳٫۱خدمات شرکت به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بی عیب بودن، عدم قطعی، امنیت و … ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای شرکت که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار می باشند. شرکت هیچگونه خسارتی بابت عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد. شرکت تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن داده ها روی سرور) نخواهد بود.
۲۳٫۲سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع سرویسها حداکثر معادل هزینه پرداختی آن سرویس توسط خریدار بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.

ماده بيست و چهارم : سلب مسئولیت
عدم اجرای بخشی از ضوابط و مواد توافقنامه شرکت نسبت به خریدار یا دیگران به منزله سلب حق اجرای مواد توافقنامه از شرکت نمی باشد.

نظر خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo